Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
@fashionvaletcom
@mensphysiquemalaysia
@isiperutmy
VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· Behind the scene.
· Raya datang lagi!
· Stereo Heart.
· fish eye fish eye
· 17th Ramadhan.
· rainbow bunnies ;
· tick tock tick tock
· a blend of coffee , and mocha.
· You're all I have.
· She's into superstitions black cats and voodoo dol...


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

Eid 2011
Tuesday, August 30, 2011 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Alhamdulillah , masih lagi bernyawa untuk Aidilfitri kali ini :)

Selamat tinggal , Ramadhan . Selamat datang , Syawal *mercunn mercunn* :DD


Nah , gambar dulu. Hehe.



gambar candid , tgh try tudung style ala-ala Hana Tajima ntah Yuna ke hape

tudung ungu nie tak sesuai ah (--") *frust



so hari ni hari raya pertama , pagi-pagi mak dah macam askar , pggl suruh kemas-kemas apa yg patut , erghhhh *menggeliat* ~_~ encik boyfriend tiba dengan selamat di kampung beliau nun di Johor . HOHO :p thank you sebab bangunkan i . Heh :p Start potong sayur-sayuran untuk buat laksa . woot woot woot ! :'D


orang puji laksa hari ni sedap woooo , hehe *bangga* :P


lepas siap kemas semua benda , amira kemas rumah hikhik , kitaorang pun bersiap . fuh , tema tahun ini UNGU lagi. macam boria pulak , ramai orang pakai ungu tahun ini . aik ? warna tema satu Malaysia ke ? *gelak tak ikhlas* ngee :')


ramai sekali sanak saudara rakan taulan jiran - jiran yang datang berkunjung , matahari makin naik , errrr , sakit kepala. badan macam nak patah adeh adeh :'/ seronok jugak melayan budak budak ribena yang datang haha :b teringat zaman jahiliah , ekh - i mean , zaman budak budak dulu.


SEMANGAT KUTIP DUIT RAYA WOOOOO :'D


dah besar besar nie, mcm malas pulak nak mintak duit raya. kalau orang bagi , aku amek . kalau tak, nganga makan angin je lah kan kan kan? lulz . *gelak* :b Cherrie dengan XY datang . Lama tak jumpa , macam-macam cerita aku dengar . FUHHH :') RINDU punya pasal. Lepas tuh, pergi rumah Arisha . Minggu depan dia nak fly pegi Egypt. Dapat med school. all the best , buddy . I'm going to miss you ;_; Semua kawan-kawan aku dah merata dunia diaorang belajar. aku entah bila. Hmm.

Well, sampai pukul 10 malam tadi manusia datang berkunjung . Aku surrender, suruh mak and adik aku yang entertain. aku , sumbat telinga dgn earphones sambil baca notes INTERCOMM. hehe :b


lepas agak-agak dah melekat nota-nota INTERCOMM tuh sikit , aku masuk bilik , on laptop lepas tuh skype dengan si boyfriend. dum dee dum dum deeeeeeeeeeee :DD syiok. rindu ah <3

*mungkin ada orang tak suka aku cakap psl boyfriend aku , tapi tapi - ah , lantak lah . ini blog saya ! *kelip mata laju-laju* ngehehehe :b


jam dah pukul 12:40 pagi. dah 31 Ogos. Selamat Hari Kemerdekaan yang ke 54, Malaysia ! *nyanyi lagu Negaraku* PROUD TO BE MALAYSIAN <3


and well, gambar atika dengan adik beliau yang tak berapa nak cun *lari sekuat hati dari tempat kejadian* kekekekeke ! x)



TA-DA !


eyebags ituh penting , al-maklumlah student dekan kan ? *muntah ijauuuuuu :'3




see you guys soon . ;)

Labels: