Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
@fashionvaletcom
@mensphysiquemalaysia
@isiperutmy
VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· red knit
· Spellbound ♥
· Lucid truth
· I feel like I’m loving you in 1963
· Goodbye awesomeness feelin'
· and I smiled because it is kinda quiet.
· its caption was well, a STAR
· Leather and Studs
· The city sleeps and we're lost in the moments
· all hail the drama queen


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

LEND ME YOUR EYES I CAN CHANGE WHAT YOU SEE
Tuesday, November 1, 2011 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
remember my previous post? about ' making everything all better by Monday? '

turn out to be , today is my last day there. AHAHAHA -,- funny , macam hape ntah last day nyewww
dengan serabut tetiba memikirkan berapa income nanti , and then berapa nak kena tolak tepi
nak bayar hutang, byr sewa umah , nak hang out
bukan apa , bukan selalu dapat hang out dengan duit titik peluh sendiri
dah bagitau abah , abah sentiasa on , nak bagitau mak , adoyai esok je lah :P

bukan apa , mak risau dengan hutang tak terbeban
saya kira hutang piutang semua dalam tiga angka ,
fuh , ingat dia angka tuh sikit ? buatnya yang first tuh nombor lapan macam mana? EHEH -,-
ta tao ta tao -.- esok baru kira ha
buat matematik asas sikit

sorry , macam yang iols cakap , paranoid bab duit nie hiihiii :>
tapi nak cerita sikit psl last day kat tempat keje
*diam kejap*
erm- tak payah lah , sakit hati je
alhamdulillah , semua pun ok
maybe hakim take over tempat aku nanti

good luck brah! :'D

nonetheless, looking forward for tomorrow ,
nak tanya Puan Violet about the emcee-ing
Bunkface coming yawww ! :D

might be going down to KL soon with an old friend
saje nak melepak habiskan duit yang tak seberapa
tapi yang paling PENTINGGGGGG ,
nak format laptop balik bhai (--") damn you laptop
y u no rike me stillzzz ? grrr

my baby laptop HAS to be all better by the time i got back to Pahang
and anniversary gift ;( nak bagi Mak lagi TT^TT
huwaaaaa , dugaan dugaaan

takpe lah , biasa lah study kan so yeah
has to be extra careful next time
and to be extra extra extra stingy
pergh , duit macam oxygen
ada tapi tak ada
-____- AHAHAHAHA

tomorrow going out to check out the computer shop
and then ask them nicely about the laptop screw
HAIHHH me is a sad kid

yup, desperately in need of a laptop which is in a good condition yo.
pfft.

dapat idea baru utk event sem depan
esok akan sort out everything
weekend akan meng-free diri sebab ada event kat Klang
MEH c:



ka-chings come to mummy please now kbai







Labels: , ,