Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
"we only see what we want to see."


VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· I feel like I’m loving you in 1963
· Goodbye awesomeness feelin'
· and I smiled because it is kinda quiet.
· its caption was well, a STAR
· Leather and Studs
· The city sleeps and we're lost in the moments
· all hail the drama queen
· Featherlike Lightness
· Butterfly kisses
· Out of the noise


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

Lucid truth
Saturday, October 29, 2011 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

good question, win li. 

tak patut pun kalau aku nak mengata majikan sementara sendiri , 
mungkin hati ni dah tawar nak kerja kat sana,
mengenang semester yang bakal tiba 
duit tak berkepuk pun eheh -,- 

tak sabar nak mula nak belajar balik 
susah nak buat benda semua ada yang menegah
agak tak selesa 
kalau anda semua nak tau , 
majikan saya tuh agak garang lah kan  -.-

takut ada , semua pun ada 
tak berani nak gelak lebih-lebih 
disebabkan mungkin lah, MUNGKIN aku ada salah faham dengan dia 

sorry , I have been such a trouble 
will fix everything , since i got only two weeks left

a friend told me , 
' buat rileks je , buat mcm takdek apa-apa' 
AHAHAHA -.-" I wish

semalam kena sound lagi sebab tertido masa tanda worksheet
mianhee :c lagi lah menggelabah aku 
takutnya 
macam mana lah nak jumpa dia nanti 

kalau nak cakap dia ok dengan aku,
' hmm' je benda yang dia cakapy 
blergh -.- 


hari Isnin keje full pulak tu
adeh adeh ,
any help ? *buntu lah* 

takpe takpe , cuba lah lagi kan 
hari isnin nanti , nak tegur macam biasa 
if boleh, minta maaf kat dia jugak 
sebab takut awkward masa nak amek gaji nanti 
eheh -.- 

wish me luck eh? and to mrs. lee , i am very sorry :c 



Labels: