Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
@fashionvaletcom
@mensphysiquemalaysia
@isiperutmy
VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· retis
· All because ...
· in love
· nonchalant
· Tak kisah
· Flared
· Kids,
· perfection
· heee
· Yeehoo ?


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

somebody to love
Tuesday, December 6, 2011 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


the best friend broke down on the phone
aku tak tahu apa yang berlaku dekat dia sampai jadi macam tuh
first time perempuan yang keras macam dia menangis tersenguk-sengguk dalam phone :'|
entah lah , nak kata aku nie pandai sangat bagi nasihat, tak jugak kot. tapi tu lah
dunia sekarang nie macam-macam --'
relationship between a boy and a girl are no longer pure
--'
dah kenapa budak lelaki tu tinggalkan dia terkapai-kapai ?
lepas tu duk selok gelak-gelak dengan perempuan lain kat depan dia
ugh
KARMA WILL EAT YOU ALIVE, BITCH


Ayuni , please be strong . stop crying over and over again . I am sure YOU deserve better :)

then another good friend here
she's been through enough , nak cakap punggg dah cakap apa yang terbuku di hati
aku dah cuba, hari-hari nak tolong dia lupakan si cinta hati
tapi biar lah dia sendiri yang nak lupakan dia
sebagai kawan rapat, aku akan sokong dia dari belakang =)
dia pun dah slowly dapat lupakan dia

Alhamdulillah :)


and entah kenapa si ex adik aku punya kawan-kawan pakat add aku
--' have a life kiddos
dasar stalker boleh ? aku bukan AMIRA SIKUN
memang tak ah aku nak approve korang
puihhhh
satgi memang kena delete semua
--'

dunia dunia
macam-macam boleh jadi



Labels: