Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
@fashionvaletcom
@mensphysiquemalaysia
@isiperutmy
VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· raining
· envious, hatred
· morning dew :)
· wordless Monday
· Lullaby
· Fiesta Convocation UCSA
· ba ba ba bananaaaaaa
· kau bawa aku ke sana
· photographed , captured by heart ♛ ‏
· Old Times


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

Faith.
Wednesday, March 14, 2012 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Aku tak sempurna. Aku mengaku aku tak sempurna.

Dua puluh tahun hidup, banyak benda aku dah buat. Hampir semua . Benda apa? Takkan aku ceritakan di sini. Tapi itu lah, saban hari, aku termenung bila seorang diri, bila lah aku nak berubah kan? Hmm. Lepas apa yang berlaku tempoh hari, aku pun tak tahu. 


Insya-Allah, satu masa nanti, aku nak betul-betul berubah. 




Apa yang aku harap sekarang, segala benda yang telah pun dirancang, akan menjadi akhirnya. Aku takkan putus asa , demi untuk mengubah nasib keluarga aku dan masyarakat sekeliling. Aku sudah puas dicemuh, diperli . Jadi , lepas ini aku akan buktikan , bahawa aku juga boleh berjaya. Bukan sekadar omongan kosong, tetapi tekad yang akan aku capai satu hari nanti. 

Ramai orang hanya berkata-kata, bawak mulut , nak telinga aku panas kena perli. Semua expect aku score , semua expect aku DL, pointer cun melecun . tapi hakikatnya , aku biasa-biasa je. malas pun ada. tapi takdek lah sampai memalukan diri sendiri. =___= 

entah lah yang memerli, mencemuh tu sebenarnya 'ambil berat' kan? Heh -_- 


Aku harap yang menasihati tu, betul niat mereka. Tak nak buruk sangka, berdosa. 

Dah banyak dosa lampau, dosa kecil yang dikumpul , lama-lama menggunung jugak kan? (⌣́_⌣̀) feeling chantek , tapi dalam kotor. belah ar Atika, tak yah poyo ah lu (-_-) sebenarnya aku dah penat jadi 'aku' . semua benda dicemuh, diperli. apa yang aku nak buat semua dapat komen ,

'takdek masa depan'

' boleh ke buat aset pada masa depan? '

' angan-angan mat jenin je kau ni '


ke hadapan orang-orang mengkomen aku sebegini, akan aku buktikan aku jugak boleh berjaya. aku akan jadi minat aku ini ( banyak minat , tengok lah ) sebagai kerjaya aku, Insya-Allah. :)


Just wait , see and learn