Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
"we only see what we want to see."


VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· berkat ; barakah
· Bestpreng in Kuantang
· au revoir
· seventh.
· from right to left
· always happened
· Embrace that faith
· muchness
· common sense.
· Boo ,


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

kegeraman
Saturday, March 3, 2012 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

yes, i do.


ini kisah semalam ... 


 i woke up slightly later , in need of a long rest eversince . heh :) pegi kolej around 10:30 a.m because i have my graded test 3 at 12:30 pm. had early lunch despite i am not that hungry. so yeah. then lepak with Pupu and Pika lah kan , sebelum naik ke lab . 


badan rasa fresh sebab dah top up tido sikit the night before. hehe. then pegi kafe sambil lepak lepak and then PAPPPPPP ! nampak kelibat si polan dan si polan .



oh please , bukan apa. eh, takdek apa-apa pun. 



.... okay, tipu. 



bukan apa cik akak oi, saya tak berkenan awak pandang-pandang saya macam tu. kenapa ek awak kena pandang-pandang saya macam tu ? 


lepas tu kan , saya tak suka awak pandang-pandang saya then gelakkan saya. 



saya rasa macam , 'defak?'




macam hari tu kan , yang awak bedua lalu sebelah saya , and then sebelah saya ada junior awak merangkap kawan saya , then awak berdua gelak-gelak ayu / manja / gedik-gedik sambil pandang-pandang muka kawan saya merangkap junior awak tu.


tak tau lah if awak gelakkan meja , or nota-nota atas meja kawan saya tu kan ? tapi sebenarnya saya ni offended bila awak buat macam tu. 


sila lah berubah. nak gelakkan meja / nota pun cover-cover lah eh.




sebab saya yang terlampau optimistik pun kadang-kadang tercabar jugak . and self confidence pun jatuh macam komet *fiu fiu fiu* 




yes, i do have confidence problem. 




aku tak pandai sound orang depan-depan, aku dah diajar untuk tidak melawan balik. but why , kenapa lah orang lain buat aku macam ni? aku tak kacau hidup diorang pun !!


masa perjumpaan pelajar hari tu pun kena T_T sorry, tapi masa tu macam nak menangis kejap. memang best kan jatuhkan orang lain in public ayy ? aku pun memang suka. kan kan kan? 




tapi realitinya aku benci people like all of you




i don't hate you, but i hate your character. aku yang hina , macam pencacai ni memang lah harus direject oleh kau punya kawan-kawan. maybe, I am matured ( sort of ) enough for not throwing tantrum like a lifeless bitch in front of them. I am indeed losing my muchiness , so yeah. 


SIGH. 


nanti mesti akan keluar statement macam hari tu lagi 




' ko tu junior , tak yah nak berlagak senior sangat '

so, now you're dragging the seniority into the picture?




' nanti baca kat blog je ! senang cerita '

blogging is like my diary , emmm






ye lah , bila post sikit pasal si A , heboh satu twitter kan , semua nak serang aku . heboh sikit pasal si B, nanti bertembung kat hallway , pandang-pandang macam aku ni tak cukup kain. like c'mon, kau mengata orang lain bagai nak rak , boleh pulak kan? 

aku bukan maki diorang pun , i am just stating something that cross my mind . nak maki orang pun, aku mesti ingat mak abah kat rumah , istighfar banyak-banyak. mau kena lepuk kodd -_- 


situasi seterusnya , semalam jugak bila si polan dan si polan lalu , then aku tak tau aku senyum macam mana ka dia tapi kan , aku rasa senyuman aku jadi macam ni ha




bezanya aku tak kentut pun masa tu, entah kenapa macam electrified tengok dia erk. then kawan si polan kat atm dah sengih-sengih then cakap,

' korang ni, kesian dia ... '

aku tak tau apa maksud dia , tapi aku rasa macam terkesima kejap. lahai, ade ke benda yang aku buat tak jadi perhatian ? -_- senyum salah, tak senyum salah ergghh erghh erghhh 

but then, 

satu hari tu, lepas solat, aku duduk termenung . maybe kehadiran orang-orang macam ni mengajar aku macam mana nak deal dengan orang macam diorang bila aku dah habis belajar nanti. 

kena banyak bersabar kalau ada dugaan. 



and this, ALWAYS made my day. 





I'll tone down everything from now on. 



and to all of you, sila lah terasa and then just please change your mentality. thank you.




Assalamualaikum.