Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
@fashionvaletcom
@mensphysiquemalaysia
@isiperutmy
VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· wordless Monday
· Lullaby
· Fiesta Convocation UCSA
· ba ba ba bananaaaaaa
· kau bawa aku ke sana
· photographed , captured by heart ♛ ‏
· Old Times
· kegeraman
· berkat ; barakah
· Bestpreng in Kuantang


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

morning dew :)
Tuesday, March 13, 2012 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
I've had tonnes of things that happened to me. Ada yang tak dijangka langsung , ada yang totally predictable . yang penting nya , despite all that, aku still nak pulun habis-habisan for the final semester , and then kerja and then bawak parents aku pergi haji :)

yes, I made a promise to myself yang aku takkan biar adik beradik aku / my kids to suffer everything that I've been through

aku tak nak diorang susah hati when it comes to money , like me now

keluarga aku ialah keluarga kelas pertengahan , dan untuk semua yang nampak aku kat kolej tu, aku bukan lah orang kaya wannabe , tapi aku dah didedahkan macam mana nak bergaul dengan semua orang :B bukanlah menggunakan istilah biar papa asalkan bergaya, tapi sekarang, aku lebih banyak berhati-hati dalam melakukan sesuatu.

tak nak parents aku dikecam kerana membesarkan aku , dan ramai orang buruk sangka terhadap aku :( Aku juga nak mintak maap lah eh, jika ada perlakuan aku yang membuatkan korang semua tidak selesa, aku hanya manusia yang tidak sempurna

ada banyak lagi benda yang aku tak tahu dalam dunia ini, dan kadangkala , aku tertanya-tanya macam mana diri aaku ini, sepuluh tahun akan datang , aku berharap sangat pada masa itu, aku akan jadi orang yang aku nak jadi insya-Allah :L

aku rasa cukuplah aku membebel setakat ini. Apa pun yang sudah berlaku, aku redha. Pasti ada hikmah di sebaliknya :)


Assalamualaikum :)