Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
"we only see what we want to see."


VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· Si gadis
· Changes for the better
· untitled
· At a touch of love,
· #ScreenMuncher
· Baby Blackberry
· Everyone,
· Syaika Rafik & Ayuni Hamka ♥
· Chapter 5 ♥
· Abah


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

Alhamdulillah.
Friday, July 6, 2012 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<3




Aku harus berterima kasih dengan mereka berdua, sebab mungkin, kerana doa mereka, dan kesungguhan aku, aku kini lebih rajin dalam semua perkara. Yang wajib tidak lagi culas untuk dilakukan, dan insya-Allah, akan menghalalkan hubungan yang ada dengan segera. :) Aku sangat bersyukur kerana masih lagi diberi peluang untuk berubah. Walaupun perubahan dalam diri ini sepatutnya telah dilakukan lama dahulu, agaknya aku sendiri yang tidak merelakan diri untuk berubah. Aku ini hanya lah hamba-Nya yang khilaf.



Astaghfirullah.





Alhamdulillah sekali lagi, kini bibir ini tidak putus-putus berdoa untuk semua :) terima kasih kepada Nelly , bila baca blog dia, dia rajin post ayat-ayat untuk diamalkan setiap hari. thanks, you :) and Kak Yuni, yang rajin bagi tunjuk ajar pasal kemusykilan dalam fikiran ini. thank you thank you :))


selepas malam nisfu Syaaban semalam, aku rasa dilahirkan semula. Alhamdulillah :)



and untuk awak, thank you for everything as well :)





Alhamdulillah :)