Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
@fashionvaletcom
@mensphysiquemalaysia
@isiperutmy
VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· Learning the hard ways.
· dengan baki yang masih bersisa
· here's something to clear your mind..
· i don't know what am i doing
· exactly why?
· sprint to the end
· itsy bitsy taste of lemon, anyone?
· abyss
· as funny as it seems
· Rasanya kan..


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

terima kasih, buat kesekian kalinya
Sunday, March 10, 2013 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


:')


sekarang dah jarang update blog
busy dengan kerja
balik dah penat
so tido terus ahahaha



badan makin mengembang
tapi memandangkan kerja gym kan
haruslah exercise
ahaha



alhamdulillah
students degree dah start
ayu, eny, ira dan yatie semua dah bermula lah kehidupan sebagai pelajar balik
nelly pulak baru dapat result rayuan
alhamdulillah sangat-sangat, dapat jugak sambung :))
rindu lah nak bergetek memasing
masa diploma tak semuanya indah
tapi kenangan bersama mereka sangat manis tak terkata



hari tuh break down depan boss lagi
aish malu lah
nangis nangis , muka jadi lebam macam mati laki (puih puih)
hahahahaha
but thank you boss, for believing in me
thank you jugak sebab rajin layan kerenah i




rindu zaman belajar
rasa dah besar sangat dah sekarang
ada tanggungjawab sendiri
terima kasih UCSA sebab beri saya peluang untuk membesar
terima kasih En. Asri sebab benarkan saya sewa rumah
terima kasih kesayangans nelly ira yatie asha dan yang lain
sebab ada untuk i
selalu marah sebab i msg pasal assignment
mohon jangan rindu ye? :p
terima kasih sebab jadikan saya lone ranger
terima kasih suka marah i if i buat salah
terima kasih housemates terbaik di dunia
terima kasih teman lelaki yang comel
terima kasih pensyarah semua
terima kasih jiran-jiran
terima kasih kawan-kawan rajin teman makan
bawak jenjalan sekitar kuantan

terima kasih atas semuanya





nak jugak cakap terima kasih
lepas baca blog nelly
i pun takkan lupakan kenangan kita bersama
jaga diri temanku sekalian :')




alhamdulillah jugak
bila dah mula kerja
i can never ask more (maybe for sale? :p kehkehkeh)
thank you for the best team ever
rayyan and nurul
nurul dah macam kakak sendiri
sehari kena tangkap gambar bersama
handphone rayyan jadi mangsa
ahahahaha!
and rayyan, dah lima tahun berkawan
you know me too well sometimes :p
but thank you mates!




kawan di tempat kerja pun sama
jatuh cinta dengan semua
baik baik
manusia biasa lah
macam macam karakter
just for me to adapt
kawan-kawan baru
eyna, izzhar, najwa, taufeeq, ilya, israq dan everyone else
kawan aken and nurul semuanya
baikkkkk sangat
:)



family pun alhamdulillah, semua baik-baik sahaja
tengah tunggu everything falls into plan
hehehe
mohon dipermudahkan
aminnnnnn




sekian sahaja nukilan malam ini
jangan rindu i di blog ye
kalau rasa nak update, update lah ia
ehehe
xoxo