Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
"we only see what we want to see."


VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· ANTI.
· blog traffic
· FOOD REVIEW: KULCATS BARRIO
· BUSINESS
· work and Michael Kors
· Al-Kisah
· Bloom wherever you're planted.
· RINDU
· KAWAN
· Work


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

Alhamdulillah.
Monday, March 17, 2014 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lepas post aku yang meroyan minggu lepas,
aku rasa far more contented sekarang
aku dah melepaskan apa yang terbuku di hati
as always

dulu tak berani
sebab takut ada orang kecik hati
tapi sekarang
bila fikir balik,
apa da hal --
hidup aku, bukan hidup kau
ekekekeke

alhamdulillah
nak jugak up post pasal keikhlasan nak buat gathering
fuhhh
menduga dek akal betul
last-last
aku post jugak
MERAJUK --
katanya
tapi yang kenal aku betul-betul
diorang tau yang how persistent i can be
when maintaining friendships
susah la
jaga hati orang
sape nak jaga hati aku?
ekekeke

tapi takpe la
maapkan semua (takdek kena mengena)
hahaha
but yeah
thank you semua
sebab memahami
:)
hihi


pasni post gambar kat ig/facebook
haruslah dengan quote semua kan
and sekarang i tengah praktis
untuk berfikir dulu sebelum berkata-kata
ingat senang ke?
HAHAHA
considering I have yet to develop this extra soft skills


kengkadang terlepas cakap jugak
T_T
maapkan daku
jadinya tak best la kan
sorry yang mana pernah di katakan

dan jugak
cuba untuk menjadi less annoying
hahahaha
my sister and my mother always told me that I am annoying while driving
OR simply at any situation
hence
i should be smacked repeatedly
haha


sorry
hormone is pretty imbalance these days
blame the weather (?)
haha


LIFE?
life is goooood alhamdulillah
more new projects coming
venturing into small businesses
inshaAllah
Mohon dipermudahkan


Yang penting
can't wait for JUNE 2014 to be over
please



untuk apa?
kita tungguuuuuuuu~