Atika Sikun




HI,
 photo 10991176_10204437005383065_8329704528899608462_n_zps4lskohdh.jpg


A

Sept 14th, 1992 | Selangor, MY
"we only see what we want to see."


VISITOR(S)
website counter



Recent Posts
· Busynyeeeeeeeee
· FOOD BLOG: FOODSBURY CAFE, SECTION 9 SHAH ALAM
· In life
· Breakfast with boss
· Simple, as it is.
· Movie(s)
· Business & Work
· Friends
· FOODBLOG: CHEMISTRY Café + Lab, Seksyen 7 Shah Ala...
· June, again. // The Sumbs Cafe // Putrajaya


BLOGGER ARCHIVES



INSTAGRAM FEED
FOLLOWERS

Bebelan
Tuesday, August 5, 2014 | Posted by Atika | 0 comment/s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lama dah tak membebel..semenjak dua menjak ni aku asyik busy dengan kerja and my own life, tak dan la nak update blog setiap hari..tunggu aku ada tab boleh la kot kikikiki..life has been good..cuma (haaa -- harus la ada cuma tu kan) aku ni rasa kosong kengkadang..aku pun taktau kenapa..

ni dekat office ni..kerja berlambak, tapi tak dan nak buat sebab mood tarak..ahaha okay gurau je..karang boss baca, habis aku :P tapi tu la..dalam kepala aku ni macam-macam aku nak buat..angan-angan kena kuat, lepas tu work hard for it la kan? tadi nyah baru whatsapp cakap saman dah habis bayo..weehuu! :b diorang tolong bayokan je la..duit nye sdn bhd kot...

sampai hujung tahun aku rasa aku tak dapat nak menyimpan bebetul..geram pulak aku rasa u___u ada je benda nak kena beli..bulan ni punya gaji kena bayar kereta tertunggak sebulan..gaji bulan 9 plan nak buat retainer and nak beli hard disk..lepas tu gaji bulan 10..eh jap -- bulan 10 dah boleh start menyimpan kot? kekeke bulan 10 Sasha kawen..taktau lagi nak pegi macam mana T_T stress tetiba..aku ingat hujung tahun nak pegi pulau..tapi dengan siapa? kang aku pegi sorang baru tauuu hahaha

aku sebenarnya teringin sangat nak pindah rumah baru yang lebih selesa..nampak developer jual rumah..starting price RM969K 0__0 dengan gaji aku ni, mungkin tak mampu kot lol tapi rumah tu perfect..2 1/2 storey, ada 6 bilik, 5 bilik air, gated community etc etc etc.. teringat Andrew, my former FF boss..he works in Singapore for quite some times, then baru dia balik Malaysia..teruih beli kete baru, rumah baru, siap furbishing semua..aaaaa jeles okay..

mintak-mintak la rezeki aku melimpah ruah tahun ni..aminnnn


okay, tu je nak bebel. hehe. tata!